Voor Sinterklaas kregen de heren (alle drie om precies te zijn haha) de Nintendo Switch, die al een tijdje op het verlanglijstje staan. Ze spelen graag Super Mario Oddesy, maar een beetje afwisseling kan natuurlijk geen kwaad! Daarom kwam de uitnodiging om een review te maken over LEGO® MARVEL SUPER HEROES 2 als geroepen! Ben je benieuwd wat wij er van vonden?!

Over LEGO Marvel Super Heroes 2

LEGO Marvel Super Heroes 2 is een gloednieuw, origineel en episch avontuur en het vervolg op het populaire LEGO Marvel Super Heroes. Dit spel kennen wij verder niet; we zijn benieuwd of dit erg is. Wij zijn ook niet de allergrooste Super Hero fans, maar wél echte LEGO fans! Als we andere reviews mogen geloven zit het spel vol kenmerkende LEGO-humor voor fans van alle leeftijden. Spelers nemen het op tegen tijdreiziger Kang de Veroveraar en gaan naar het oude Egypte, het Wilde Westen, Sakaar, New York in 2099, Xandar en nog veel meer fantasierijke omgevingen in deze grappige reis door het Marvel-universum. Je speelt met je favoriete superhelden en superschurken uit verschillende tijdperken en werelden. Dat belooft wat!

In zijn eigen woorden

Ik vroeg Alec (8,5 jaar) om in zijn eigen woorden een review te maken en dat deed hij met alle plezier!
Het gaat over super helden die uit een ruimte schip moeten komen en een robot moeten verslaan door opdrachten uitvoeren. Het is leuk om hoe ze het spel hebben bedacht en dat je allemaal lego poppetjes kan spelen.  En natuurlijk wat het doel is de opdrachten; die zijn ook leuk en dat er soms nieuwe poppetjes bij komen.
Wat is er niet zo leuk aan; dat je het spel half opnieuw moet beginnen soms helemaal maar soms ook niet dat ie soms best lang moet laden.
Mijn cijfer is een 8,5; het is een leuk spel!

Goed te weten

• Zoals gezegd hebben wij de Nintendo Switch nog niet zo lang en blijkbaar moet Alec nog een beetje wennen aan het opslaan van spellen; als je dat niet doet, dan met je weer helemaal opnieuw beginnen.
  • Je kunt het spel met z’n 2 spelen; en dat is fijn! Er is ook een speciale modus; superhelden-strijdmodus in samenwerkingsverband voor vier spelers, waarin familie en vrienden samen of tegen elkaar kunnen spelen in een reeks themagevechten en -strijdarena’s. Leuk als er vriendjes zijn of als papa en mama ook mee willen spelen.
  • Naast dat het spel voor de Nintendo Switch uit is, kun je het ook kopen voor de PS4 en Xbox One. Het is niet voor de Wii U verkrijgbaar.
  • Als er soms vriendjes mee willen spelen, dan kunnen ze makkelijk aanhaken bij het spel. Dat is wel zo makkelijk.
  • Het is geen probleem als je het eerste spel nooit hebt gespeeld.

Al met al vinden wij het een superleuk spel; echt een aanrader! LEGO Marvel Super Heroes 2 op de Nintendo Switch is een geweldige game die zowel LEGO- als Marvel-fans zal bekoren. Met zijn spannende gameplay, vermakelijk verhaal, prachtige graphics en een enorme selectie aan speelbare personages, biedt het een avontuur dat je niet wilt missen. Ik kan niet wachten om weer terug te keren naar de LEGO Marvel-wereld en nieuwe missies te voltooien. Deze game is absoluut een aanrader voor iedereen die van actie, avontuur en de magie van LEGO houdt!