Afgelopen week was het zover; de affiliatedag van Greetz. Met een clubje van zo’n 50 man/vrouw waren wij uitgenodigd om op het hoofdkantoor van Greetz een kijkje te nemen. Dat deden wij natuurlijk graag! Kijk je ook mee?

Geschiedenis

Zoals gezegd werden wij op het hoofdkantoor van Greetz verwacht, in Amsterdam. Daar werden wij vrolijk ontvangen door Jennifer, die oa verantwoordelijk is voor de affiliate marketing van Greetz. We krijgen het programma op een mooie kaart; heel toepasselijk! Allereerst gingen wij op de groepsfoto, op de trap van Greetz. Na groepsfoto konden wij blijven zitten, want op de trap bleven wij zitten voor de rest van het programma.

We deden een quiz met zn allen, om onze kennis te testen. Dat was super interactief, want je moet met je mobiel mee doen en per vraag kun je zien op welke plek je staat. De vragen zijn heel divers, zoals ‘In welk jaar werd Greetz.nl opgericht’ en ‘Hoeveel mensen worden er per jaar blij gemaakt’. Ik ga even lekker, bij de een-nalaatste vraag sta ik zelfs tweede! Maar helaas heb ik dat niet volgehouden 🙂

Meer over Greetz

Daarna krijgen wij een presentatie van Anne-Frederique, Chief Commercial bij Greetz. Een fijne presentatie, waarbij zij ook iets vertelt over de geschiedenis, de missie van Greetz en belangrijke pijlers voor 2016. Natuurlijk weet iedereen dat Greetz meer dan een kaartenwinkel is, maar ik was toch even weer verbaasd als je de cijfers hoort. Wist je bijvoorbeeld dat Greetz de tweede marktleider op het gebied van bloemen bezorgen is?
Na Anne-Frederique vertelt Jennifer haar verhaal over affiliatemarketing en de plannen voor 2016. Ook erg interessant! Jennifer was verantwoordelijk voor de affiliatie dag en de goodiebag, dus ik luister sowieso heel goed naar Jennifer 🙂

greetz_rondleiding

Rondleiding

Daarna krijgen wij een rondleiding door de Productie & Fullfilment afdeling van Greetz. Vol bewondering zien wij hoe de kaarten gedrukt en gevouwen worden; dat gaat toch een partij snel! Daarna zien we hoe ze ‘gematched’ worden met de cadeaus die klanten erbij kopen; en hoe ze verzonden worden. Ik vind het mooi om dit uitgebreide proces te zien; dat zie je allemaal niet als je online winkelt. Stiekem kijken we in de bakken waar de bestellingen in zitten; wat een leuke cadeaus heeft Greetz toch ook!

Goodiebag

Na de rondleiding is het dan eindelijk zover; de netwerkborrel én de goodiebag. Jennifer had al ons al nieuwsgierig gemaakt en liet al een paar keer vallen dat het er echt hele leuke goodies in zaten. Maar ja, dat heb ik vaker gehoord 🙂 Na gezellig bijgepraat te hebben met wat mensen van Greetz, kregen wij dan eindelijk de goodiebag! Natuurlijk spiekten wij al even, maar pas thuis pakte ik hem echt uit. En Jennifer; je hebt niets teveel gezegd; wat een superleuke dingen zaten er in!

Een kleine opsomming;

Echt een cadeautje

Wat een verwennerij; deze superdeluxe goodiebag! Maar wat mij vooral raakt, is de persoonlijke aandacht die het uitstraalt, precies waar Greetz voor staat. Jennifer en Greetz weten precies hoe je iemand moet verrassen! Want wie had er verwacht dat er al een kaart in zou zitten met een foto die 2 uur daarvoor gemaakt was. En natuurlijk ben ik blij met de chocolade en het bierpakket; maar mijn favoriete cadeau is natuurlijk gepersonaliseerde mok met mijn eigen naam!

Greetz, bedankt en hopelijk organiseren jullie volgend jaar weer zo’n toffe dag!

goodiebag-greetz